2015. november 1., vasárnap

Novemberi klub - Mire jó a gyufásdoboz?

Aki ismer, tudja, hogy imádok újrahasznosítani. Különösen karácsony tájékán tör rám az az érzés, hogy bármiből lehet bármi. A mindenféle dobozok hoznak lázba a leginkább..(Bizonyítéknak ITT a tavalyi teásdoboz mániám vagy a milkás doboz agymenésem ITT) Néha az sem tántorít el az újrahasznosítástól, hogy ha az a doboz nem is ürült még ki :D
Így történt ez most is, mikor a klubos témán gondolkoztunk Julival. Kis dobozka kellett volna ugyanis a projektemhez. De honnan vegyen mindenki egyforma méretű dobozt?? Hát használjunk gyufásdobozt, mondta Juli, én meg azonnal megvilágosodtam! NANÁ, hogy azt fogunk használni! :)
Három gyors projektet találtam ki, így aki eljön a novemberi scrapbook klubra és nagyon gyors és szorgalmas, rögtön elkészítheti a karácsonyi ajándékot a nagyinak, a legjobb barátnőnek, meg az anyósnak is. ;) Juli jóvoltából pedig még egy pár extra csomagolási ötletet is tanulhattok. :)


1. projekt- "Shadow boxocska"



Amire szükség lesz:
  • nagy gyufás skatulya (11*6,5 centis)
  • textil vagy vékony scrapbook papír a doboz bevonásához
  • alapkarton a projekthez passzoló színben (én a fehért javaslom)
  • fehér fénymásoló papír
  • fehér, vagy a papírunkhoz passzoló színű akrilfesték és ecset
  • chipboard, címke, csipke, ez-az a díszítéshez
  • fotó: 5*7,5-es vagy maximum 6*10-es
2. projekt- Ékszeres dobozka



Amire szükség lesz:
  • közepes gyufás skatulya (7*5,5 cm)
  • könyvkötő bőr vagy textil vagy vékonyabb scrapbook papír a borításhoz
  • vatelin (kb 4,5*6,5 centi)
  • textil (kb 7*9 centi)
  • tüll vagy lyukacsosabb csipke (kb 7*9 centis)
  • karton (doboz, vagy sörkarton) 10*15 centis darabka
  • ragasztópisztoly, ha van (ha nincs, nem gond, én viszek)
  • díszítés ízlés szerint (én egy kis keretet, virágot, csipkét és címkét használtam)
3. projekt-- Dobozba zárt minialbum



Amire szükség lesz:
  • nagy gyufás skatulya
  • egy kis papírkészlet vagy 1-2 nagy scrapbook papír
  • 1 db fehér alapkarton
  • díszítés ízlés szerint ( én 2 db pl kártyát és pár csipit meg címkét használtam, illetve kivülre egy mini csengettyűt és szalagot is)
  • bígelő
  • fotók: én használtam 3 db álló 5,8*10-est és egy darab fekvő 10*15-öst (ennél fontos, hogy szét lehessen darabolni gond nélkül /azaz úgy, hogy senki fejét nem vágjuk el ;)/) Hogy ti mit raktok bele opcionális, a belső leporello mérete: 6*10 centi.
4. Juli csomagolós projektje
Amire szükség lesz:
  • A kis tasakoz:
    1 db 12x12es scrapbook papír,  lyukasztó (pl. Crop-a-dile), ragasztó, 1 db jancsiszög, maradék papírcsík, vagy bőrcsík.
  • A nagy tasakhoz:
    1 db A3as csomagolópapír, ragasztó, A5 karton (lehetőleg harmonizáljon a csomagolóval)
A projekteknél felsorolt dolgokon kívül természetesen olló, ragasztó (kétoldalas és folyékony) nyílván mindenkinél lesz ;)
Remélem senki nem rémült halálra a projektek mennyiségétől, mert egyrészt nagyjából variációk egy témára, másrészt nyilván nem kell mindet elkészíteni, harmadrészt egyik sem egy nagyon bonyolult téma, lerni több idő volt, mint elkészíteni. (Na jó, azért nem. :D)
Találkozunk jövő vasárnap? :)
Tamara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése