2016. november 19., szombat

Bozsits Kriszti: Tag album

Novemberben elsőként Bozsits Krisztit hívtuk meg vendégalkotónak, aki egy klassz bővíthető, és tulajdonképpen bármilyen méretben elkészíthető albumot mutatott be.

Innen övé a szó:

Ebben az albumban az a jó, hogy a zsebek és a belevaló kártyák száma is igény szerint bővíthető.




Kezdésnek egy fehér alapkartont félbevágtam, így kaptam két 6x12 inches papírt. Az egyiket bígeltem 4,1/2, 5, 11 és 11,1/2 inchnél. A végéről a fél inchet levágtam.
A másik fél kartonból levágtam egy 5 inches darabot amit bígeltem 1/2 inchnél.A rövidebb papírt hozzáragasztom a hosszabbhoz a szélső 1/2 inches részen.
A két szélső részből(4 1/2 inches) levágok egy-egy háromszöget, én 4x3,1/2 inches részt vágtam le.





Ezután behajtogattam az összeragasztott lapokat, Meg is van az album alapja.
A megmaradt 7x 12 inches darabot bígeltem három oldalán 1/2 inchnél, a negyedik oldalból levágtam 1/2 inchet. A bígelésnél behajtottam és az alapra ragasztottam belőle egy zsebet. Ha színesre szeretnénk az albumot, akkor erre a zsebre ragasztunk egy színes scrapbook papírt.

Fehér kartonból levágtam még egy 7x 3,1/2 inches részt és ebből is zsebet ragasztottam az albumba.



Vágtam 2 darab 5 1/2x 6 inches darabot is és a rövidebb oldalakat bígeltem 1/2 és 5 inchnél, a hosszabbat 1/2-nél. Ezekből is zsebeket hajtottam és a bal oldali kinyitható borítórészre ragasztottam az egyiket belülről, aztán nemes egyszerűséggel levágtam azt a részt ami az alapon is le van vágva ( 4x3,1/2 inches háromszög).

A másik zsebet még nem ragasztottam fel, hanem mintás papírral vontam be. A bal oldali fül lesz a külső rész, ezt ráhajtottam a most még zseb nélküli fülre és ahova a zárat szerettem volna tenni, ott megjelöltem tollal.
A jelölésnél kilyukasztottam az albumot és beletettem a milton kapcsot úgy, hogy alá tudjam dugni a másik fület. Ezután belülre ragasztottam a zsebet és bevontam ezt a részt is színes papírral.
Kész is az album.



Már csak a kártyákat kell elkészíteni. Ezt lehet PL kártyából úgy, hogy a tetejükre kis füleket rögzítünk hogy könnyen kihúzhassuk, de én egyoldalas scrapbook papírt használtam hozzá. Különböző méretű négyzeteket vágtam, amikre felragasztottam a fotókat és az így kapott kis kártyákat dugtam a zsebekbe.



Az albumborítót bélyegzővel és chipboarddal díszítettem, és gemkapoccsal rátűztem egy kör alakú díszítőelemet amin szintén bélyegzőt használtam.

Nagyon köszönjük Kriszti, az együtt alkotást és a gyönyörű inspirációt!

Tamara, Juli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése